Pokyny k převzetí zásilky

Jak postupovat při převzetí zásilky od přepravní služby:

Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci, např. pomačkané kartony, protržená strečová fólie, díra v krabici. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nebo jejím porušení nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. 

Pokud se jedná o rozsáhlejší viditelné poškození na zboží, nepřebírejte!

Poškozenou zásilku a vyznačte na doručovacím listu: ZÁSILKA NEPŘEVZATA – POŠKOZENÁ!

Obsah převzaté zásilky důkladně zkontrolujte po odjezdu řidiče – skryté vady ohlaste neprodleně našemu e-shopu, nejpozději 24 hodin od převzetí zásilky.

Pro uplatnění reklamace doručeného zboží musíte zfotodokumentovat – vyfotit:

• Celkové zobrazení obalu zásilky (fotografie ze všech stran)

• Celkové zobrazení poškozené části obalu zásilky

• Celkové zobrazení přepravního štítku zásilky

• Výplně a umístění zboží v balení

• Celkové zobrazení poškozeného zboží Doporučujeme nevyhazovat obal, je předmětem reklamačního řízení.

V případě nezaslání požadované fotodokumentace včas, reklamace nebude uznána !!!

Vzniklé reklamace, které budou předány k řešení s požadovanými podklady (faktura nebo číslo objednávky, fotodokumentace) nejpozději 24 hodin od doručení zásilky, budou řešeny s přepravcem a vyřízeny v zákonném termínu. V případě, že reklamace bude uplatňována po 24 hodinách od doručení, nebude na ni brán zřetel.

Reklamační formulář najdete zde na stránce https://www.kabefarben.cz/reklamace/

 

Ohledně poškozené zásilky nás můžet ekontovat na e-mail nebo zavolat na: info@kabefarben.cz

tel.: 00420 558 671 081

mob.: 00420 775 765 707

 

V Paskově dne 1.3.2025

DOVA, a.s.